Olomoucká aglomerace zahajuje průzkum veřejného mínění zaměřený na vyhodnocení efektivity své outdoorové kampaně, která probíhala na přelomu let 2023 a 2024. Cílem je zjistit, jak obyvatelé Přerova, ale také Olomouce, Prostějova, Šternberka a dalších měst vnímají tuto inciativu a jaký měla dopad na jejich povědomí o aktivitách aglomerace. Průzkum je realizován prostřednictvím online dotazníku, který je anonymní a jeho vyplnění zabere přibližně 2 minuty. Respondenti odpoví na otázky týkající se vizuální podoby kampaně, její srozumitelnosti a vlivu na jejich chování – například zda je motivovala k vyhledání informací o projektech podporovaných Olomouckou aglomerací. Získaná data budou využita pro plánování dalších marketingových aktivit a zlepšení komunikace s obyvateli Olomoucké aglomerace. Jak se zapojit? Stačí kliknout na odkaz: https://www.surveymonkey.com/r/SHXS5VW Read More
Přeložit náš web